subaru crosstrek automobilis ir stovyklautojai

Nuo: 33 900

Kaina (su 21 proc. PVM)

SUBARU CROSSTREK APŽVALGA

„Crosstrek“ sukurtas galvojant apie jo savininką. Nuolatinė visų varančiųjų ratų sistema, didelė krova ir maksimalus saugumas – tai savybės, dėl kurių „Subaru“ tapo aktyvaus gyvenimo būdą propaguojančių šeimų favoritu ir pirmuoju pasirinkimu. „Subaru“ visada pasitelkia nuosavas technologijas ir unikalius sprendimus, todėl mums niekada nereikia ieškoti kompromiso. „Crosstrek“ – būtent toks, kokio ir norėjome. Visiškai naujas „Crosstrek“ išsaugojo išskirtinį „Symmetrical AWD“ visų varomųjų ratų sistemos ir hibridinio „e-BOXER“ jėgos agregato derinį: tai galios ir ekologiškumo derinys.

VISADA KELIA NEPRILYGSTAMĄ PASITIKĖJIMĄ

Bet kurį kelionės tikslą pasieksite patogiai ir be rūpesčių. Simetriškoji visų varančiųjų ratų sistema ir pagerėjusi vairavimo dinamika užtikrina saugų ir malonų laiką visiems keleiviams, net ir važiuojant nelygiu keliu. Be to, galėsite būti visiškai ramūs, žinodami, kad patobulinta X-MODE sistema padės lengvai išsivaduoti iš purvo, sniego ar dumblo.

„Crosstrek“ pasižymi ne viena pažangia funkcija, palengvinančia gyvenimą. Tvirtas ir patvarus automobilis pasirengęs jums tarnauti. Jis pasižymi didele prošvaisa, todėl galėsite keliauti, kur tik panorėję. Taip pat automobilis sukurtas taip, kad galėtumėte lengvai į jį įlipti ir išlipti. Beje, šis modelis gali vilkti 1270 kg sveriančią priekabą ar krovinį.

ERDVĖ JŪSŲ AISTRAI

Slidės, dviratis, šuo, medžioklė, žvejyba ar apskritai gamta. Mes visi jaučiame aistrą skirtingiems dalykams. Štai kodėl taip paprasta pritaikyti „Crosstrek“ prie savo poreikių ir susikurti erdvę viskam, kas jums patinka.

Sukurtas vairuotojui

Dideli stikliniai langai ir siauri statramsčiai užtikrina geriausią tarp „Crosstrek“ klasės automobilių matomumą iš visų pusių, todėl vairuotojas gali labiau atsipalaiduoti ir vairuoti saugiau. Visapusė aplinkos kontrolė, logiška vairuotojui sukurta erdvė ir lengvai suprantami prietaisai.

Didelis išmaniojo telefono principu veikiantis 11,6 colio jutiklinis ekranas leidžia patogiai valdyti garsą ir kitas naudingas funkcijas, kartu palaiko įvairas informacijos ir pramogų funkcijas, tokias kaip "Apple CarPlay" ir "Android Auto".

VISAPUSĖ SUBARU SAUGA

„Subaru“ siekia pagaminti saugiausius pasaulyje automobilius, ir visi bandymai rodo, kad šis tikslas sėkmingai įgyvendinama. „Subaru“ tiki visapuse sauga, kurios svarbią dalį sudaro sauga siekiant išvengti susidūrimų, todėl dedame visas pastangas siekdami apsaugoti ne tik vairuotoją ir jo keleivius, bet ir kitus eismo dalyvius, pvz., dviratininkus, pėsčiuosius ir laukinius gyvūnus. Šis patobulinimas priskiriamas „Subaru“ visapusės saugos funkcijai.

Pagrindinės saugos funkcijos Neįtikėtinai plati perspektyva ir matomumas priekyje priekyje bei gale leidžia „Subaru“ vairuotojui gerai orientuotis ir saugiai jaustis. Deramai suprojektavus priekinių statramsčių padėtį ir integruotai padalijus langus, akląsias zonas pavyko sumažinti iki minimumo. Be to, „Subaru“ šoniniai veidrodžiai įtaisyti ant durų skydų, todėl matymo laukas pastebimai platesnis.

Aktyvioji sauga Beveik svarbiausia Jūsų saugaus važiavimo sąlyga – patikimas ratų sukibimas su kelio danga. Nesvarbu, kokį kelią jūs pasirinksite – dėl nuolat veikiančio AWD variklio galia bus perduota tiems ratams, kurių sukibimas su keliu bus geriausias. Viena iš standartinių aktyviosios saugos funkcijų yra automobilio dinaminės kontrolės sistema (VDC), kuri užtikrina didesnį automobilio saugumą, jeigu staiga prireikia aplenkti netikėtą kliūtį. Ši sistema seka ir analizuoja automobilio judėjimą. Kompiuteris vienu metu kontroliuoja sukimo momento paskirstymą ratams, variklio galią ir ABS sistemą, kritinėje situacijoje stabilizuodamas automobilį. Kitos mūsų aktyviosios saugos funkcijos: • Aktyviojo sukimo momento nukreipimo funkcija (angl. Active Torque Vectoring) sukimo momento galią nukreipia į išorinę ratų pusę ir padeda manevruojant išlaikyti automobilį kelyje. • Elektroninio stabdymo jėgos paskirstymo funkcija automatiškai paskirsto stabdymo jėgą tarp priekinių ir galinių ratų, kompensuodama automobilio apkrovos skirtumus. • Pagalbinė stabdymo sistema padidina stabdymo jėgą, jeigu vairuotojas nepakankamai smarkiai nuspaudžia stabdžio pedalą. • Suveikus stabdymo prioriteto funkcijai, automobilis automatiškai įjungia stabdžius, kai vairuotojas vienu metu atsitiktinai nuspaudžia akceleratoriaus ir stabdžių pedalus.

Prevencinė sauga „Subaru“ automobilio gale aptikimo sistema (SRVD) Įtaisyti SRVD sistemos jutikliai perspėja apie jūsų aklosiose zonose esančias transporto priemones, kad galėtumėte saugiau persirikiuoti, bei perspėja apie galimą susidūrimo pavojų, jei kelyje, į kurį įvažiuojate atbuline eiga, vyksta eismas. Pagalbinė tolimųjų šviesų reguliavimo sistema (HBA) ir posūkio kryptimi pasisukantys žibintai – taip pat „Subaru“ prevencinės saugos funkcijų pavyzdžiai.

Pasyvioji sauga Nors „Subaru“ kėbulas pagamintas iš lengvasvorių medžiagų siekiant optimalaus automobilio valdymo, jis labai tvirtas ir užtikrina didelį saugumą. Automobilio saloną supa specialiai sukurtas apvalaus profilio rėmas. Stoge, durų statramsčiuose ir grindyse sumontuotos labai stiprios sijos, veiksmingai atlaikančios ir sugeriančios bet kokio tipo susidūrimo jėgą. Todėl „Subaru“  salone jūs esate gerai apsaugoti. „Subaru“ automobilyje taip pat yra standartinės 7 SRS oro pagalvės bei laimėjimus pelniusi galvos atlošuose įmontuota kaklo apsauga nuo sužalojimo. Dar viena šios saugos kategorijos savybė – įvykus stipriam susidūrimui iš priekio, „Subaru“ variklis ir pavarų dėžė, nukreipiami taip, kad judėtų žemyn ir nepatektų į automobilio saloną.

Kitos mūsų aktyviosios saugos funkcijos: Aktyviojo sukimo momento nukreipimo funkcija (angl. Active Torque Vectoring) sukimo momento galią nukreipia į išorinę ratų pusę ir padeda manevruojant išlaikyti automobilį kelyje. Elektroninio stabdymo jėgos paskirstymo funkcija automatiškai paskirsto stabdymo jėgą tarp priekinių ir galinių ratų, kompensuodama automobilio apkrovos skirtumus. Pagalbinė stabdymo sistema padidina stabdymo jėgą, jeigu vairuotojas nepakankamai smarkiai nuspaudžia stabdžio pedalą. Suveikus stabdymo prioriteto funkcijai, automobilis automatiškai įjungia stabdžius, kai vairuotojas vienu metu atsitiktinai nuspaudžia akceleratoriaus ir stabdžių pedalus.

Pirmaujanti pasaulyje pagalbinė vairavimo sistema - EYESIGHT

„EyeSight“*1 – tai daugiau nei 30 metų darbo mokslinių tyrimo ir technologinės plėtros srityje rezultatas. Automobiliai, kuriuose įdiegta „EyeSight“ sistema, dukart rečiau patenka į avarijas nei automobiliai, kuriuose šios sistemos nėra, o susidūrimų iš galo skaičius sumažėjo 84 proc. „EyeSight“ – tai dar viena pora akių, stebinti eismą, judantį iki 180 km/val. greičiu. Šios sistemos pagrindą sudaro dvi spalvotos stereokameros, sumontuotos už priekinio stiklo. Iš abiejų kamerų vaizdų tiksliai nustatydama pavidalą, greitį ir atstumą, sistema aptinka ne tik automobilius, bet ir motociklus, dviračius bei pėsčiuosius.*2 Pastebėjusi galimą pavojų, sistema įspėja vairuotoją ir prireikus net įjungia stabdžius, kad padėtų išvengti nelaimės. Šios „EyeSight“ saugos užtikrinimo funkcijos palengvina vairuotojo naštą ir sustiprina  važiuojančių saugumo jausmą.

Pagrindinės „EyeSight“ funkcijos

Jeigu kyla susidūrimo pavojus, sistema apie tai įspėja vairuotoją. Jeigu vairuotojas į įspėjimą nereaguoja, sistema automatiškai įjungia stabdį, kad sumažintų greitį arba sustabdytų automobilį.

Jeigu stovint automobiliui vairuotojas vietoj atbulinės pavaros netyčia įjungia kitą pavarą ir „EyeSight“ aptinka priešais automobilį esantį objektą, avarinė akceleratoriaus valdymo sistema įjungia įspėjamąjį signalą, sumirksi lemputė ir apribojama variklio galia.

Jutiklis, sumontuotas kėbulo gale, nustato iš galo artėjantį automobilį. Vairuotoją apie tai įspėja galinio vaizdo veidrodėlyje užsidegęs LED indikatorius.

Dešinės ir kairės pusės priekiniai žibintai apšviečia priešais automobilį besidriekiantį kelią ir pasisuka posūkio kryptimi.

Dėl nuovargio vairuotojas gali atsitiktinai pradėti vingiuoti juostoje. Jeigu sistema nustato vingiavimą judant ne mažesniu nei 60 km/h greičiu, „EyeSight“ garsiniu signalu įspėja vairuotoją laikytis juostos, taip pat įsijungia indikatoriaus lemputė.

Stereo kamerai pamačius priekyje šviečiančius priekinius žibintus, sistema automatiškai perjungia artimąsias ir tolimąsias šviesas, užtikrindama gerą ir saugų matomumą tamsoje.

Jeigu stovint automobiliui vairuotojas vietoj atbulinės pavaros netyčia įjungia kitą pavarą ir „EyeSight“ aptinka priešais automobilį esantį objektą, avarinė akceleratoriaus valdymo sistema įjungia įspėjamąjį signalą, sumirksi lemputė ir apribojama variklio galia.

Subaru“ sumažina akląsias zonas ir užtikrina saugumą tamsoje pasitelkus pažangią technologiją. Galvodami apie saugą, visų pirma siekiame užkirsti kelią avarijoms, padidinti malonumą vairuoti ir suteikti automobilio keleiviams didesnio saugumo jausmą.

Įspėjimo apie išvažiavimą iš juostos sistema neleidžia vairuotojui netyčia išsukti iš savo juostos. Važiuojant greitkeliu ar panašios kategorijos keliu, stereo kamera nustato linijas abipus juostos ir automatiškai pasuka vairą, kad automobilis neišriedėtų į kitą juostą.

<>Pagalbinė vairavimo sistema “EyeSight” atpažįsta kelio ženklus</>

*1 „EyeSight“ – tai pagalbinė vairavimo sistema, kuri ne visomis aplinkybėmis gali veikti optimaliai. Už saugų bei atsargų vairavimą ir eismo taisyklių laikymąsi visada atsako pats vairuotojas. Sistemos efektyvumas priklauso nuo daugelio veiksnių, pavyzdžiui, techninės automobilio būklės, oro ir kelio sąlygų. Išsamią informaciją apie „EyeSight“ veikimą ir apribojimus, rasite eksploatacijos instrukcijoje.

*2 Kadangi „EyeSight“ gali aptikti tik aukštesnius nei 1 metras nuo žemės objektus, iki 1 metro ūgio vaikai nebus pastebėti. Be to, atsižvelgiant į įvairias sąlygas, gali pasitaikyti, kad sistema neaptiks esamų objektų.

Pagrindinės SUBARU technologijos

Subaru“ turi nuolatinę visų simetriškąją varančiųjų ratų sistemą. Svarbiausia šios sistemos ypatybė - tiesioginis ir simetriškas variklios galio paskirstymas tiems ratamas, kurių sukibimas su keliu bus geriausias. Ši unikali sistema pasižymi puikia pusiausvyra ir žemesniu svorio centru. Ši sistema, perduodanti galią visiems keturiems automobilio ratams ir užtikrinanti puikų balansą bei stabilumą, padeda užmegzti glaudesnį ryšį tarp jūsų ir kelio. Šis ryšys suteikia jums pasitikėjimo ir leidžia patirti naujus potyrius. Jūs, kaip vairuotojas, visada teigiamai įvertinsite automobilio nuspėjamumą ir nuoseklumą.

Lineartronic + Simetriškoji visų varančiųjų ratų sistema

Dėl simetriškosios visų varančiųjų ratų sistemos užtikrintai jausitės prie bet kurio „Subaru“ automobilio vairo. Sistema vienu metu paskirsto galią visiems keturiems ratams, sustiprindama automobilio kontrolę, kad ir kokios bebūtų kelio ir oro sąlygos. Variklis ir pavarų dėžė yra išdėstyti vienoje linijoje, todėl „Crosstrek“ pasižymi nepriekaištingu stabilumu ir vairavimo tikslumu.

BOXER variklis

BOXER variklio cilindrai vienas kito atžvilgiu išdėstyti 180 laipsnių kampu. Tai reiškia, kad automobilyje variklis įmontuotas horizontaliai, o ne vertikaliai.

„Subaru“ „BOXER“ variklis + elektros technologija Kad automobilis važiuotų efektyviai, „Subaru“ „e-BOXER“ sistema pagal vairavimo sąlygas paskirsto galią tarp 2,0 l tiesioginio įpurškimo variklio ir elektros variklio. Pridėjus „Lineartronic“ transmisiją, užtikrinamas tylus, sklandus ir galingas veikimas, todėl automobilį patogu ir malonu vairuoti įvairiomis. Be to, išdėsčius variklį ir akumuliatorių išilgai automobilio ašies, padidėja automobilio stabilumas ir pusiausvyra, kurią užtikrina žemas „Subaru“ „BOXER“ variklio svorio centras bei stabili simetriškoji AWD sistema.

„Subaru“ modulinė platforma

„Subaru“ modulinė platforma yra pagrindinė platforma, ant kurios bus konstruojami naujos kartos „Subaru“ automobiliai. Visapusę saugą ir efektyvumą užtikrinanti platforma suteikia vairavimo pojūtį, kurį galima patirti tik keliaujant „Subaru“ automobiliu. Dar didesnis visų vairuotojų ir keleivių malonumas ir dvasios ramybė – „Subaru“ ateitis.

Jūsų saugumui*

Infraraudonųjų spindulių kamera su veido atpažinimo programine įranga nuolat seka jūsų akis ir nustačiusi, kad praradote budrumą ar pradedate snausti, įjungia įspėjamąjį garsinį ir šviesos signalą

Vientisa rėmo konstrukcija

Vientisa rėmo konstrukcija, kurioje plačiau panaudoti apkrovą laikančioms konstrukcijoms skirti klijai, padeda sumažinti staigius kūno judesius vairuojant. Sklandus vairo mechanizmo veikimas, priderintas prie automobilio judėjimo, užtikrina didesnę automobilio dinamiką ir stabilumą bet kokiame kelyje.

Natūraliai subalansuota, didesnis stabilumas

Automobilio sunkio jėgos centras yra svarbus stabilumo kelyje veiksnys. Kuo žemesnis sunkio jėgos centras, tuo geriau. Šiuo požiūriu „Subaru“ įgyja unikalų pranašumą prieš kitų gamintojų automobilius. Kuo sunkio jėgos centras bus žemiau, tuo automobilis bus labiau subalansuotas ir stabilesnis kelyje.

Naujasis „Subaru Crosstrek“ gavo aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą 2024 m. „Euro NCAP“ saugumo testuose

*Už saugų bei atsargų vairavimą ir eismo taisyklių laikymąsi visada atsako pats vairuotojas. Nepasikliaukite vien vairuotojo stebėsenos sistema, užtikrinančios saugų vairavimą. Ši sistema yra ribota.

Daugiau informacijos apie jos veikimą ir ribojimus rasite eksploatacijos vadove.

SUBARU GARANTIJOS NAUJIEMS AUTOMOBILIAMS

SUBARU CROSSTREK atsiliepimai

SUBARU CROSSTREK testas: Ko vertas populiariausias Subaru Europoje

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti Jums teikiamų paslaugų kokybę. Sužinoti daugiau.

Būtini

Funkciniai

Statistiniai

Marketinginiai