„Subaru“ automobiliai dažnai yra tarp įvairių testų, apklausų ar reitingų lyderių. Vienas autoritetingiausių JAV leidinių „Consumer Reports“ tradiciškai renka gamintoją, kurio automobilius klientai vertina geriausiai. Šiais metais „Subaru“ dar kartą įtvirtino savo nepriekaištingą reputaciją ir naujausiuose „Consumer Reports“ sudarytuose reitinguose pelnė prestižinį patikimiausios automobilių markės titulą.
Tai pirmas kartas, kai mažasis Japonijos automobilių gamintojas pagal patikimumą ir klientų pasitenkinimą aplenkė pirmaujančius automobilių milžinus, tokius „Toyota“. Aukšti „Subaru“ reitingai siejami su gamintojo atsidavimu kokybiškai inžinerijai, patikimomis saugos sistemomis ir įsipareigojimu siekti tvarumo.
Šimtabalėje skalėje pateikti įvertinimai rodo, kiek konkretūs 2020–2024 metų automobilių modeliai, savininkų nuomone, atitinka juos įsigyjant puoselėtus lūkesčius. Balus galima interpretuoti ir kaip įrodymą, kad klientai ir vėliau ryžtųsi pirkti tą patį modelį arba, atvirkščiai, jokiu būdu to nedarytų.
Vertinama buvo atsižvelgiant į šešis kriterijus: vairavimo patogumą, komfortą, kainą, dizaino sprendimus, garso sistemos efektyvumą ir temperatūros, vėdinimo bei oro kondicionavimo įrangos veikimą.
„Subaru“ pergalės formulė
Skiriamieji Subaru bruožai – nuolatinė simetrinė visų varančiųjų ratų sistema, naujos kartos e-Boxer variklis, pagalbinė vairavimo sistema „EyeSight“ ir toliau sulaukia vairuotojų, kuriems reikia universalumo ir patikimumo bet kokiomis oro sąlygomis, pripažinimo.
Saugumas visada buvo svarbiausias „Subaru“ prioritetas, todėl šios rekomendacijos dar sykį patvirtina, kad „Subaru“ užtikrina maksimalų saugumą ir naujiems, ir patyrusiems vairuotojams“, - sako Vykintas Kezys, oficialiosios „Subaru“ atstovybės, UAB „JMA centras“, vadovas.