Subaru pataria
Techniniai patarimai
Įvažinėjimas
Pradėjus įvažinėti naują automobilį, nepatartina pirmuosius 1.600 km leisti varikliui dirbti maksimaliais sūkiais, viršijant 4.000 aps./min. Nepatartina ilgai važiuoti pastoviu greičiu, nesvarbu - dideliu ar mažu. Išskyrus kritines situacijas, rekomenduojama pajudėti iš vietos ir įsibėgėti pamažu, vengti staigaus stabdymo. Tokio pat įvažinėjimo režimo reikia laikytis ir po variklio kapitalinio remonto, įdėjus naują variklį ar pakeitus stabdžių trinkeles arba jų antdėklus.
Padangos
Visiems keturiems SUBARU automobilio ratams turi būti naudojamos to paties dydžio, konstrukcijos, gamintojo, greičio indekso ir leistinos apkrovos padangos. Naudodami kitokio dydžio arba konstrukcijos padangas galite sukelti nemažus automobilio traukos agregatų mechaninius gedimus, taip pat turėti neigiamos įtakos važiavimui, valdymui, stabdymui. Tai pavojinga, nes automobilis gali tapti nevaldomas. Nereguliuokite oro slėgio įšilusiose padangose išleisdami iš jų orą. Taip padarius padangose bus per mažas oro slėgis. Reikiamą oro slėgį padangose nurodo lipdukas, esantis vairuotojo pusėje po durelių fiksatoriumi. Slėgį tikrinti ir reguliuoti reikia tik šaltose padangose, t.y. kai automobilis nemažiau kaip 3 valandas stovėjo arba nuvažiavo ne daugiau kaip 1,6 km. Automobilių gamintojas naujiems SUBARU automobiliams rekomenduoja naudoti aukšto greičio indekso padangas (H – 210 km/h, V – 240 km/h, W – 270 km/h, Y – 300 km/h, ZR – virš 240 km/h). Draudžiama naudoti kartu radialines ir diagonalines padangas.
Draudžiama
Draudžiama vilkti SUBARU AWD automobilius, užkėlus vieną ašį ant vežimėlio. Jeigu kitoks transportavimo būdas nėra įmanomas, automobilį su automatine pavarų dėže (išskyrus automobilius, turinčius VDC sistemą) galima vilkti atjungus galinių ratų pavarą. Tam reikia įstatyti atsarginį saugiklį į po variklio gaubtu esantį FWD lizdą.
Degalų kokybės reikalavimai
Variklių konstrukcija numatyta naudoti tik neetiliuotą benziną. Draudžiama naudoti etiliuotą benziną, nes dėl to gali būti sugadinta išmetamųjų dujų kontrolės sistema, sumažėti dinamiškumas ir ekonomiškumas. Be to, gali padidėti automobilio priežiūros ir remonto išlaidos. Benzino bako įpylimo anga yra pritaikyta tik neetiliuoto benzino pylimo čiaupo antgaliui.
Automobiliai be turbopripūtimo
Naudokite tik neetiliuotą benziną, kurio rekomenduojamas oktaninis skaičius yra 95 arba didesnis pagal RON*. Jeigu nėra benzino, kurio oktaninis skaičius 95 arba didesnis, galite naudoti neetiliuotą benziną, kurio oktaninis skaičius 90 arba didesnis.
Automobiliai su turbopripūtimu
Naudokite tik neetiliuotą benziną, kurio oktaninis skaičius yra 95 arba didesnis pagal RON*
Kaip taupyti degalus
- Priklausomai nuo greičio ir kelio sąlygų, pasirinkite tinkamą pavarą.
- Venkite staigiai didinti arba mažinti greitį. Iki pageidaujamo greičio įsibėgėkite palengva. Stenkitės kuo ilgiau važiuoti pastoviu greičiu.
- Nespaudinėkite akceleratoriaus pedalo ir neleiskite varikliui dirbti maksimaliais sūkiais.
- Venkite variklio darbo tuščiąja eiga.
- Variklis turi būti teisingai sureguliuotas.
- Padangose turi būti reikiamas oro slėgis, nurodytas lipduke vairuotojo pusėje, po durų užraktu. Dėl per žemo slėgio padangos greičiau dyla ir didėja degalų sąnaudos.
- Oro kondicionieriumi naudokitės tik tada, kai būtina.
- Turi būti taisyklingai sureguliuotos priekinė ir galinė pakabos.
- Nesivežiokite nereikalingo bagažo arba krovinio.