Remiantis ALG (Automotive Lease Guide) paskelbtais naujausiais rezultatais, gautais palyginus ir įvertinus automobilių išliekamosios vertės duomenis, 2021 m. geriausiu prekės ženklu pagal išliekamąją vertę pripažintas „Subaru“, o keturi „Subaru“ modeliai tapo atitinkamų klasių nugalėtojais.
Pelnydama šį apdovanojimą, „Subaru“ penktą kartą išrenkama geriausiu prekės ženklu pagal išliekamąją vertę – šis titulas „Subaru“ skirtas 2016, 2017, 2018, 2019 ir dabar – 2021 m.
„Atsižvelgdami į kiekvieno modelio saugumą, patikimumą ir vertę, automobilių pirkėjai jau ne pirmą kartą pasirenka „Subaru“, – teigė „Subaru of America“ prezidentas Thomas J. Dollas. – Klientai žino, kad „Subaru“ yra patikimi automobiliai, kurie tarnauja ilgus metus. Šis mums penktą kartą skirtas garbingas geriausio prekės ženklo pagal išliekamąją vertę titulas byloja apie meilę, sudėtą į kiekvieną automobilį.“
„Subaru“ ne tik atiteko apdovanojimas už išliekamąją vertę – aukščiausio įvertinimo atitinkamuose segmentuose susilaukė ir keturi bendrovės modeliai.
- „Impreza“ – geriausias kompaktiškas automobilis
- „Forester“ – geriausias padidinto pravažumo automobilis
- „Subaru XV“ („Crosstrek“) – geriausias subkompaktinis visureigis
- WRX – geriausias sportinis automobilis
„Subaru“ yra užsitikrinusi puikią reputaciją, kalbant apie aukščiausią išliekamąją vertę pramonėje. Bendrovė pademonstravo vartotojams, kad jos stiprų automobilių asortimentą sudaro savo vertę išlaikantys modeliai“, – teigė ALG vyriausiasis pramonės analitikas Ericas Lymanas.
ALG yra autoritetinga tyrimų institucija, prognozuojanti automobilių išliekamąją vertę JAV ir Kanadoje. ALG jau daugiau nei 50 metų renka duomenis apie visus rinkoje siūlomus modelius ir išrenka automobilius, kurie, remiantis apytikriais skaičiavimais, atitinkamose savo klasėse nuvertės mažiausiai. „Residual Value Award“ apdovanojimai teikiami kasmet nuo 2010 m.